SuccesfactorenOns succes is vooral te wijten aan een combinatie van verschillende factoren:
OriginaliteitHet is duidelijk dat je op de markt van gelegenheidsdrukwerk origineel moet zijn om te scoren. Dit is precies wat wij ook nastreven met onze collecties. Een zeer groot deel van onze inspanningen gaat dan ook naar het ontwerpen van nieuwe kaarten. Dit beperkt zich zeker niet tot de tekening of afbeelding: het gaat om kleurenstudies, papierkeuze, stanzen en preeg, foliedruk, enz... Daartoe bezoeken we ook beurzen in binnen- en buitenland en houden we de nieuwste trends in de modewereld nauwlettend in het oog. Uitmuntende serviceBij Buromac weten we wat de eindconsument wil. Zo ontwerpen en drukken we alles in eigen huis, wat voor hen een garantie betekent van optimale kwaliteitscontrole en voorraadbewaking. Verder dragen wij een vlotte levering, vriendelijke service en eerlijke prijzen hoog in het vaandel. Dit alles zorgt ervoor dat onze klanten uitermate tevreden en vooral trouw zijn. Jarenlange ervaringDat Buromac geen groentje is, dat hebt u wel al gemerkt. Met ruim 50 jaar ervaring in de drukkerijbranche kan Buromac gerust een ouwe rot in het vak genoemd worden. In die jaren hebben we veel geleerd en zijn we er alleen maar op vooruit gaan. De ervaring die we hier hebben opgedaan, wordt nu gebruikt om in combinatie met de modernste technieken tot een perfect geheel te komen van klassevolle creativiteit en originaliteit. |